.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تامین آب روستای گاوزن محله بابل با تانکر

شمال نیوز: رئیس آبفای روستایی بابل با اشاره به این‌که ممانعت یکی از اهالی روستا سبب عدم ترمیم لوله شکسته آب روستای گاوزن محله بابل شده است، گفت: تامین آب با تانکر سیار انجام می‌شود.
سید رسول اسماعیل‌نژاد اظهار داشت: خط پمپاژ آب گاوزن محله از یک کوچه عمومی عبور می‌کند که حدود 6 ماه قبل دچار شکستگی شده اما به دلیل ممانعت یکی از اهالی کوچه این لوله به صورت کامل ترمیم نشده است.

وی افزود: با توجه به ممانعت این فرد با دخالت بخشدار بابل کنار، 6 ماه قبل به صورت موقت حدود 150 متر لوله شکسته شده ترمیم شد اما 20 روز قبل مجدداً این لوله دچار شکستگی شد.

رئیس آبفای روستایی بابل تصریح کرد: هفته گذشته مجدداً برای ترمیم لوله شکسته شده مراجعه کردیم اما به دلیل ممانعت فرد مذکور مجبور شدیم لوله شکسته را عوض کنیم اما به دلیل بارندگی شدید متاسفانه این کار تاکنون انجام نشده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اهالی روستای گاوزن محله از بخش بابل کنار به دلیل بالادست بودن روستا تا ساعت سه بعد از ظهر از نعمت آب برخوردار هستند و بعد از این ساعت دچار قطعی آب می‌شوند که از امروز تامین آب این روستا از طریق تانکر سیار آب انجام می‌شود.

اسماعیل‌نژاد با اشاره به این‌که به دلیل عدم برخورد بخشدار و دهیار روستا نسبت به فرد خاطی مردم این روستا دچار قطعی آب هستند، اظهار داشت: کار لوله‌گذاری 150 متر لوله جدید آب گاوزن محله فردا در این روستا انجام می‌شود.فارس /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 مرداد 1392
از خداوند منان برای شمال نیوزی ها سلامتی و عاقبت به خیری می خواهم از شیخ استانداران کشور سوالی دارم آیا ما اهالی روستاهای پروریج آباد و نوکنده و نرگس زمین و اروت و حتی همسایه ما ولاغوز (از توابع چهاردانگه ساری )جزء کشور ایران نیستیم ؟
عرض می کنم ما ایرانی هستیم و در جنگ هم حضوری فعال داشتیم و در انقلاب هم سهیم بودیم و لازم به ذکر همه مسئولین مسلمان هم هستیم
همه مسئولین و مدیرا آب و فاضلاب روستائی در جریان بی آبی ما بودید و هیچ اقدامی از طرف شما ندیدیم فقط آمدید و هکارانتان حق ماموریت گرفتند و با بی کارشناسی هر چه تمام نتوانستید هیچ کاری بکنید و فقط برای گزارش دادن به مقامات بالاتر حضور پیدا کردید در یک کلام ما آب آشامیدنی سالم نداریم و تنها دینی که داریم شمال نیوز است که داد ما را به شما برساند همه امال بیت المال را هدر دادید ولی آب به منزل ها نیاوردید و هر دو نماینده محترم ساری هم می خواهیم که به ما کمک کنند البته از آقای شجاعی تشکر می کنیم ایشان خیلی آنها را تذکر دادند و حتی با تهران هم در این رابطه مکاتبه کردند اما مسئولین هیچ اقدامی نکردند از استاندار چند بار هم دعوت کردیم ولی تشریف نیاوردند فرماندار وقت هم آمد وفقط آمد و مشکلات بی آبی ما را دید و رفت و هیچ اتفاقی نیافتاد
حسین 18 مرداد 1392
عزیز من در ایران فقط آب تهران قابل شرب جدیدا آب قم هم قاب شرب شده منظورم استانداردهای لازمه درمورد آب مصرفی که میگن ما در مازندران با کمبود آب مواجه هستیم باید اینو میگفتن مدیران یا نماینده هامون (زمان انتخابات نرسیده ،نمونه اش راه عبور روستای اراء) باید یکبار بگن دوبار بگن اصلا داد بزن به پیر به پیغمبر مازندران کمبود آب نداریم چرا باید آب استان ما بره تهران که همش اسراف میکنن! خون اونا از ما رنگین تره!! پارتیشون کلفته یا هرچیزی!(نمیگم بیعرضگی) آب که میره تهران مثل سد لار چرا درصدی از آب بهای مصرفیش به مازندران بر نمیگیرده تا خطوط آب رسانی رو ترمیم کنند (بودجه) اینو هم بگم وقتی آقایون میرن با عوامل پایتخت عکس میگیره، وقتی با وقاحت فراوان در اخبار سراسری قله دماوند رو در استان تهران اعلام میکنن یا میگن سد لار استان تهران!! عکس العملی نمیبینیم وقتی کل تهرانی ها میریزند شمال از بس ترافیک میشه خیابون مغازه ها (خوبه ها) ولی میرن فیلم پایتخت رو میسازن درد داره ، ظاهرادنبال ثوابش هستیم! نباید انتظار داشته باشی یا باشیم! این اشتباه محضه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.01 seconds.